Familjepaket Malmö

Utforska Malmö under tre härliga dagar tillsammans med familjen. Här väntar en mängd spännande äventyr för både små och stora upptäckare. Ni bor bekvämt i familjerum på STF Malmö City, centralt beläget med gångavstånd till stadens alla sevärdheter.

På Malmö City känner sig barnen extra välkomna redan i receptionen. Här finns böcker, leksaker, en stor griffeltavla att rita på, stora bord som gjorda för pyssel och mjuka mattor att springa på. Vid ankomst bjuds ni på juice, ekologiska snacks och familjevänliga tips på rummet. En generös frukostbuffé ingår, och ett fint gästkök finns att tillgå för enkel tillagning av barnens favoriträtter.

Malmö bjuder på ett brett utbud av familjevänliga aktiviteter. Besök Moderna museets familjevisningar och familjeverkstäder där alla får möjlighet att skapa, eller utforska Folkets parks fantastiska kulturhus och mysiga glassbarer. Barn med mycket spring i benen tar med fördel sikte på någon av stadens runt tjugo temalekplatser. Varför inte hyra en cykel och göra en lekplatsrunda?

I priset ingår
Boende i två nätter i familjerum för upp till fyra personer (max två vuxna)
Frukost
Linne och handduk