STF Göteborg City Hotell

Familjepaket Göteborg

Göteborg har något för alla smaker, och bjuder på spännande äventyr både för små och stora upptäckare. På STF Göteborg City bor ni centralt, några minuters promenad från Centralstationen, med gångavstånd till en mängd familjevänliga aktiviteter.

Mitt i centrala Göteborg ligger STF Hotell & Vandrarhem Göteborg City, som ett urbant basläger i hjärtat av stan. Här väntar upplevelserna precis runt knuten. Busa i Alfons Åbergs kreativa kulturhus, utforska de 15 olika museifartygen på Maritiman eller lek loss i Slottsskogens fantasifulla parklek Plikta. Strömma Bolaget erbjuder flera fantastiska turer och kryssningar i Göteborgs underbara skärgård. Packa picknickkorgen och kryssa ut till klassiska Vinga Fyr eller ta den klassiska Paddanbåten och upptäck Göteborgs kanaler.
Efter en spännande dag på stan bjuder lobbyn på avslappnat häng, sköna soffor och en flammande lägereld där ni kan smälta dagens intryck. Självklart finns det även ett gästkök, om ni vill varva restaurangbesöken med lättlagade favoriträtter.

I priset ingår:
Boende i två nätter i familjerum för upp till fyra personer (varav max två vuxna)
Frukost
Linne och handduk
Daglig städning
Juice, ekologiska snacks och familjevänliga tips på rummet

Kategorier:

Familjeaktivitet Höst Kultur & Stad Vinter

2 Okt 2017 - 28 Feb 2018

Okt

Pris från:

2295 kr