STF Stockholm/af Chapman & Skeppsholmen Vandrarhem

Familjepaket af Chapman Skeppsholmen

Att bo på en båt mitt i huvudstaden blir ett svårslaget äventyr för hela familjen. På STF af Chapman & Skeppsholmen bor ni precis vid vattenbrynet, med närhet till det mesta. Efter en spännande dag gungas ni till sömns i någon av fartygets hytter.

Fartyget af Chapman är en riktig klassiker som legat för ankar vid Skeppsholmen sedan 1937. I vacker omgivning på Skeppsholmen i Stockholms absoluta centrum bor ni lugnt och naturnära med utsikt över Gamla Stan, Mälaren samt Kungliga Slottet. Här har ni gångavstånd till det mesta i huvudstaden, med museer, restauranger och shopping.

Med färjan tar ni dig lätt över till Djurgården med familjefavoriter såsom Skansen, Junibacken och Gröna Lund. Här väntar även vidsträckta grönområden, vackra promenadslingor, restauranger och caféer. Perfekt för barn med mycket spring i benen. Vill ni passa på att ta en dagstur ut bland kobbar och skär ligger skärgårdsbåtarna några minuters promenad från vandrarhemmet.

I priset ingår:
Boende i två nätter i familjerum för upp till fyra personer (varav max två vuxna)
Frukost
Linne och handduk
Daglig städning
Juice, ekologiska snacks och familjevänliga tips på rummet

Pris för hela familjen: 2795:- ej medlem / 2295:- medlem

Kategorier:

Familjeaktivitet Höst Kultur & Stad Vinter

9 Okt 2017 - 28 Feb 2018

Okt

Pris från: