Tänk på att det råder eldningsförbud i princip i hela landet. Nu är det viktigare än någonsin att vi alla njuter av naturen på ett ansvarsfullt sätt. Läs mer på Länsstyrelsen.se för exakt information om vad som gäller på just din plats

STF Storulvån Fjällstation

Familjefjällvecka Storulvån

Här är det barnen och fjället som är i fokus, hela veckan! Fem dagar fulla med spännande roliga och lärorika aktiviteter för hela familjen. Våra guider skapar förutsättningar för lärande lekar och häftiga fjällupplevelser.

Vi delas upp i grupper efter ålder och fyller dagarna med uteaktiviteter och kvällarna med återhämtning och mys! Under dagarna har vi lärorika turer på vinterfjället men också mycket lek och bus och såklart klättring på inomhusklippan! På kvällarna får föräldrarna lite egen tid medans barnen fortsätter med kvällsaktiviteter. Vi ser fram emot att göra denna veckan tillsammans med Er!

Datum: 18-22/2 & 25/2-1/3

I priset ingår:
Boende, mat, guide, vindsäck, spade, första hjälpen och pulkor.

Förkunskapskrav:
Inga

Bra att veta:
1-2 veckor innan turen/kursen kontaktar guiden alla deltagare på telefon/mail för att stämma av ev. frågor.

Kategorier:

Familjeaktivitet Skidåkning Turskidåkning Vinter