STF Lärbro/Grannen Vandrarhem

Dyk på egen hand på Gotland

Upptäck Gotlands vackraste sida, under ytan! Följ med och beskåda öns unika djur- och växtliv till havs eller utforska förlista skepp från svunna tider. Vi visar till smultronställena och står för utrustningen men dykningen sker på egen hand.

Hämta ut din utrustning på Dyk & Sport Gotlands centret som ligger vid vandrarhemmet. Där får du även tips om de bästa dykplatserna för dagen och hur du tar dig dit. Två flaskor med luft ingår, det finns möjlighet att köpa till flera. Du får även utnyttja delar av Action Clubs utbud av sport- och träningsartiklar. Vissa för någon timme, några för en dag. Låna cykel, mountainbike, surfbräda, kneeboard, hooverboard, longboard eller varför inte testa på enhjuling? Allt i mån av tillgång för dagen. Möjligheten finns även att hyra Electrosurf eller Onewheel.

I priset ingår:
Boende i två nätter med del i dubbelrum
Komplett dykpaket med två flaskor luft
Sänglinne
Slutstäd
Lån av cykel, mountainbike, surfbräda, kneeboard, hooverboard, longboard och enhjuling i mån av tillgång för dagen
Fri tillgång till gym, utegym och pass

Går att köpa till:
Extra flaska med luft 150:-