STF Svartsö Vandrarhem

Den stilla säsongen på Svartsö

Nu är skärgården som bäst! Några sjömil från fastlandet ligger Svartsö, en levande ö året runt. Packa tandborsten, bekväma skor och en bok. Resten finns på plats. Redan på båtresan kommer lugnet smygande mellan bryggorna på väg ut i skärgården.

Ankomst till Svartsö dag 1 med båt från Stockholm. I gästköket väntar "Lanthandelns middagskasse" från Svartsö Lanthandel på dig, bara att laga till en 2-rätters middag bestående av laxfilé med kokt potatis, sås och grönsaker. Bröd och paj med vaniljglass. Ost och kex plus frukt. Det ingår mineralvatten och kaffe att själv brygga efter maten. Vid frukostbuffén dag 2 packar du ditt eget lunchpaket och fyller din termos med varm dryck. Upptäck Svartsös grusvägar och stigar på egen hand innan båten tar dig tillbaka till fastlandet.

I priset ingår:
Boende i en natt med del i vandrarhemsrum med wc
Sänglinne och handduk
2-rätters middag som du tillagar själv i gästköket, ink. mineralvatten och kaffe att brygga efter maten
Frukostbuffé dag 2
Lunchpaket från frukostbuffén inkl mineralvatten, liten chokladbit, nötter & kaffe/te (ta med egen termos)
Karta

Kategorier: