STF Jädraås Herrgård

Bli bättre skidåkare med barmarksträning

Ta nästa steg i din utveckling som längdskidåkare! Tillsammans med professionella instruktörer får du tips och råd varvat med praktiska övningar som för dig till en bättre skidåkare. Barmarksträning lägger den viktiga grunden!

Grunden för en bra skidsäsong är barmarksträningen och under dessa dagar kommer du att få ta del av såväl teori som praktiska övningar med syfte att stärka din kondition och förbereda kroppen för vinterns skidåkning. Huvudinstruktör är Seppo Lindh, fd elitskidåkare och certifierad skidcoach av Svenska Skidförbundet.
Du bor bekvämt på STF Jädraås Herrgård och de praktiska övningarna sker i den vackra naturen runt Jädraås.
Paketet inkluderar boende, måltider och alla övningar med instruktörer. För att säkerställa att du får ut det mesta av upplevelsen har vi 1instruktör/max 9 deltagare.

I priset ingår:
2 nätter, del i tvåbäddsrum
Frukostbuffé (lö-sö)
2 x lunch (lö-sö)
2 x middag (fre-lö)
Mellanmål
Sänglinne och handdukar
Slutstädning
Professionella instruktörer

Specialkost: tilläggskostnad beroende på önskemål

Du bör ha någorlunda grundkondition samt grundläggande kunskaper i skidåkning. Vidare bör du kunna löpa i terräng.

Kategorier:

Hälsa & harmoni Höst Löpning Turskidåkning