STF Blåhammaren Fjällstation

Avsmakningsmeny på Blåhammaren

Ni har nu chansen att vara med om något utöver det vanliga på Blåhammaren Fjällstation. Denna kväll sätter vi era sinnen på prov. Vi tar er genom Blåhammarens 100-åriga historia och tillsammans med lokal mat, kreativitet blir detta en kväll att minnas!

Blåhammarens omtalade 3-rättersmiddag har genom åren varit en favorit för besökarna i Jämtlandsfjällen, denna vinterkväll omvandlar personalen den till en avsmakningsmeny! Ni har chansen att vara med om något utöver det vanliga. En gastronomisk höjdare då vi denna kväll sätter era sinnen på prov. Vi tar er genom den 100-åriga historia med berättarglädje, tillsammans med lokal mat och kreativitet blir detta en kväll att minnas. Somna skönt i sängen i huvudbyggnaden för att sedan vakna upp till milsvid utsikt över Jämtlandsfjällen, njut av vår frukost med hembakat bröd och stärkande gröt.

Bokningsbara datum 2018:
7-8/4
30-31/8
31/8-1/9

I priset ingår: Helpension, Logi, Linneset inkl handduk
Åldersgräns 18 år
Förkunskapskrav: Du tar dig upp till Blåhammaren Fjällstation på egen hand
Bra att veta: Vegetariskt alternativ ej tillgängligt. Middagen börjar 18.00 och det är en lång sittning.

Kategorier:

Fjällvandring Höst Kultur & Stad Vandring