Tänk på att det råder eldningsförbud i princip i hela landet. Nu är det viktigare än någonsin att vi alla njuter av naturen på ett ansvarsfullt sätt. Läs mer på Länsstyrelsen.se för exakt information om vad som gäller på just din plats

STF Blåhammaren Fjällstation

Avsmakningsmeny Vinter på Blåhammaren

Ni har nu chansen att vara med om något utöver det vanliga på Blåhammaren Fjällstation. Denna kväll sätter vi era sinnen på prov. Vi tar er genom Blåhammarens 100-åriga historia och tillsammans med lokal mat, kreativitet blir detta en kväll att minnas!

Blåhammarens omtalade 3-rättersmiddag har genom åren varit en favorit för besökarna i Jämtlandsfjällen, denna aprilkväll omvandlar personalen den till en avsmakningsmeny! Ni har chansen att vara med om något utöver det vanliga på Blåhammaren. En gastronomisk höjdare då vi denna kväll sätter era sinnen på prov. Vi tar er genom den 100-åriga historia med berättarglädje, tillsammans med lokal mat och kreativitet blir detta en kväll att minnas. Somna skönt i sängen i huvudbyggnaden för att sedan vakna upp till milsvid utsikt över Jämtlandsfjällen, njut av vår frukost med hembakat bröd och stärkande gröt.

I priset ingår
Helpension, Logi, Linneset inkl handduk