Tänk på att det råder eldningsförbud i princip i hela landet. Nu är det viktigare än någonsin att vi alla njuter av naturen på ett ansvarsfullt sätt. Läs mer på Länsstyrelsen för exakt information om vad som gäller på just din plats

STF Navardalens Vildmarksstation

Avkopplande helg på Navardalens Vildmarksstation

Navardalen bjuder in till storheten, stillheten och lugnet i björnens och älgens rike. Njut av avkopplande dagar i vildmarksmiljö, vällagad mat, stilla kanotfärder och bad i vedeldad bastu.

I Navardalen finner du tystnaden och lugnet. Här kan du verkligen koppla av från all stress som vardagen ger. Anläggningen är elfri och har begränsad mobiltäckning. Uppvärmning, matlagning och belysning sker med ved, gasol, fotogen och stearinljus. Vid ankomst fredag eftermiddag väntar en middagskorg och en skön natts sömn. På lördagen finns möjlighet att utforska omgivningarna med båt eller kanot. På kvällen bjuds det på vedeldad aromabastu. Helpension från fredag kväll till söndag morgon ingår.

I paketet ingår:
Boende i två nätter
Sänglinne
Slutstädning
Middagskorg vid ankomst
2 frukost, 1 lunch, 1 middag
Tillgång till båt/kanot
Vedeldad aromabastu med hygienpaket (miljövänlig tvål och schampo från Sjö & hav)

Kategorier:

Hälsa & harmoni Höst