Tänk på att det råder eldningsförbud i princip i hela landet. Nu är det viktigare än någonsin att vi alla njuter av naturen på ett ansvarsfullt sätt. Läs mer på Länsstyrelsen.se för exakt information om vad som gäller på just din plats

STF Lärbro/Grannen Vandrarhem

Actionpaket på Gotland

Nu har du möjlighet att testa på häftiga och underhållande aktiviteter utan att begränsas av tid eller aktivitetsval. Du får fri tillgång till electrosurf, onewheel, standup paddle board och mycket mer. Perfekt för dig som vill ha en aktiv semester!

Action Club på Gotland har ett brett utbud av coola aktivitetsprylar, och du har fri tillgång till hela utbudet under två dagar. Vissa för någon timme, några för en dag, allt i mån av tillgång.

Electrosurf möjliggör surfning utan vågor i hastigheter upp till 40km/h. Upplev friheten och adrenalinet i denna fartfyllda upplevelse. Onewheel är som snowboard utan snö, en självbalanserande bräda som tar dig fram i 30 km/h. Kör på vår bana, på stranden eller i skogen. Eller njut av det tysta lugnet i en insjö på en standup paddle board.

Alla aktiviteter sker på egen hand och på egen risk, introduktion ingår. Sunt förnuft och simkunskaper. Egen bil är ett krav.

I priset ingår:
Boende i två nätter med del i dubbelrum
Sänglinne
Slutstäd
Lån av electrosurf, onewheel, SUP, cykel, mountainbike, surfbräda, kneeboard, hooverboard, longboard, enhjuling, kajaker.
Fri tillgång till gym, och utegym

Få en försmak av upplevelsen på https://www.youtube.com/watch?v=XkuoIOep7qA&t=45s

Kategorier:

Höst Sommar Vatten & Fiske Vinter