Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

Rosavita blommor i närbild

Kontakta oss!

Nyfiken på att få veta ännu mer om att bli franchisetagare inom STF? Varmt välkommen att kontakta franchiseansvarig för den region där din anläggning är belägen. Franchiseansvariga är våra regionala kontaktpersoner som arbetar både med att stötta våra anslutna anläggningar och att titta på nya boendepärlor.

Yvonne Mosell – Franchiseansvarig Södra Sverige: Bohuslän, Västergötland, Östergötland, Halland, Skåne, Småland, Blekinge, Öland
Yvonne.mosell@stfturist.se

Gösta Westin – Franchiseansvarig Mellersta Sverige: Dalarna, Uppland, Värmland. Västmanland, Dalsland, Närke, Södermanland, Gotland
gosta.westin@stfturist.se