Naturnära konferenser

Låt nya idéer ta form på en naturnära mötesplats, långt ifrån traditionella mötesrum, blädderblock och bufféluncher. Våra kreativa konferenser hittar du på fjället, vid kusten och i skogen. Samtliga bjuder på väl tilltagen takhöjd, där trädtoppar och stjärnhimmel skapar gränslösa förutsättningar för stora tankar utanför boxen.

Kort om naturnära konferenser

Naturnära boende
Boende på en naturnära anläggning i direkt anslutning till fjäll, hav eller skog.

Lokala smaker
Laga egen mat över öppen eld, prova lokalproducerade specialiteter eller njut av härliga smakupplevelser på en topprestaurang. Valet är ert!

Kreativa mötesrum
Konferera i logen, på en brygga, runt en eldstad eller under en vandring i storslagen fjällmiljö. Flera av våra boenden erbjuder också möteslokaler inomhus med teknisk utrustning så som wifi, projektor och whiteboard som komplement.

Pulshöjande utomhusaktiviteter
För att stärka gruppkänslan eller höja pulsen efter tuff mötesdag finns flera spännande utomhusaktiviteter i utbudet. Paddla kajak, tre-kamp, bygga flotte eller gå guidade turer i vacker natur.

"Mötesrum med extra takhöjd skapar perfekta förutsättningar för kreativa tankar utanför boxen"

Hyr hela huset
Är ni en större konferensgrupp och vill ha en anläggning helt för er själva? Då bör ni kika närmare på vårt koncept Hyr hela huset, där ni får exklusiv rätt till både allmänna utrymmen, gästkök och samtliga bäddar.

Offertförfrågan
Nyfiken på vad det kostar att arrangera en konferens på någon av STFs boenden? Via vår gruppförfrågan här på hemsidan kan du enkelt få en prisuppgift för just din grupp. Offertformuläret hittar du på respektive anläggningssida.
Hitta anläggningar via karta