Naturliga mötesplatser

Möten och konferens

Låt nya idéer ta form under en naturnära konferens, långt ifrån traditionella mötesrum, blädderblock och bufféluncher. Våra kreativa konferenser hittar du på fjället, vid kusten och i skogen. Samtliga bjuder på väl tilltagen takhöjd, där trädtoppar och stjärnhimmel skapar gränslösa förutsättningar för stora tankar utanför boxen. Övernatta i kolarkoja, mongolisk yllehydda eller i en snöboll och kombinera kreativ mötestid med spännande gruppaktiviteter.

Naturliga mötesplatser i korthet

Naturnära boende
Boende på en naturnära anläggning i direkt anslutning till fjäll, hav eller skog.

Lokala smaker
Laga egen mat över öppen eld, prova lokalproducerade specialiteter eller njut av härliga smakupplevelser på en White Guide listad topprestaurang. Valet är ert!

Kreativa mötesrum
Konferera i kåta, sjöbod, på en brygga, runt en eldstad eller satsa på ”Walk and talk” i storslagen fjällmiljö. Flera av våra anläggningar erbjuder också möteslokaler inomhus med teknisk utrustning såsom wifi, projektor och whiteboard som komplement.

Pulshöjande utomhusaktiviteter
Höj pulsen och stärk gruppkänslan under en spännande utomhusaktivitet. Paddla kajak, gå en överlevnadskurs, bygg snöskulpturer, rid islandshäst i vildmarken eller ge er ut på en guidad vandring på fjället.

"Mötesrum med extra takhöjd skapar perfekta förutsättningar för kreativa tankar utanför boxen"

Hyr hela huset
Är ni en större konferensgrupp och vill ha en anläggning helt för er själva? Då bör ni kika närmare på vårt koncept Hyr hela huset, där ni får exklusiv rätt till både allmänna utrymmen, gästkök och samtliga bäddar.

Offertförfrågan
Nyfiken på vad det kostar att arrangera en konferens på någon av våra anläggningar? Via vår gruppförfrågan här på hemsidan kan du enkelt få en prisuppgift för just din grupp. Offertformuläret hittar du på respektive anläggningssida.
Hitta anläggningar via karta

inspirationstips_naturligamotesplatser