Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

INTRESSEOMRÅDEN

Hållbarhet och miljö, Kultur, Lokalt engagemang

LANDSKAP

Västergötland

Ort

Skara

Ålder

E-POST

sonja.lejmark@gmail.com

Sonja Lejmark

Varför engagerar du dig i STF?
Jag vill se och uppleva nya saker tillsammans med andra stf- medlemmar. Vill också bidra till att medlemmarna i vår lokalavdelning ska erbjudas intressanta upplevelser gärna inom områdena natur och kultur. Värnar om det lokala och att vi tar oss till våra aktiviteter på hållbarast möjliga sätt. Det är också viktigt att våra aktiviteter så långt möjligt upplevs som trivsamma och är tillgängliga för de flesta.

Vad skulle du vilja utveckla inom STF?
Upplevelsen ska alltid vara det centrala i lokalavdelningens program. Vill bidra till attraktiva aktiviteter som upplevs intressanta och engagerande även för något yngre medlemmar.
Vill också ytterligare utveckla vårt redan nu effektiva styrelsearbete med ett delat ledarskap.