Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

INTRESSEOMRÅDEN

Fjäll, Hållbarhet och miljö, Leder och underhåll

LANDSKAP

Jämtland

Ort

Östersund

Ålder

E-POST

r.onsander@telia.com

Robert Onsander

Varför engagerar du dig i STF?
För de värden och ambitioner STF står för och vill utveckla. STFs historia och roll i den svenska fjällvärlden lockar naturligtvis till engagemang för den som brinner för fjällfrågor. Speciellt frågor knutna till utveckling av naturturism med hållbarhets- och miljöhänsyn.

Vad skulle du vilja utveckla inom STF?
Bidra till att stärka STFs roll och relevans som naturturismföretag och medlemsorganisation. I det senare bidra till att lokalavdelningarnas engagemangsformer utvecklas vidare och görs mer attraktiva.