Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

INTRESSEOMRÅDEN

Hållbarhet och miljö, Påverkansarbete

LANDSKAP

Uppland

Ort

Älvkarleby

Ålder

E-POST

richard.scharff@ee.kth.se

Richard Scharff

Varför engagerar du dig i STF?
Det är fantastiskt att få träffa så många trevliga och engagerade människor! Mest brinner jag för dugnad, det är ett härligt engagemang, typ som scouting fast för vuxna :)

Vad skulle du vilja utveckla inom STF?
Jag vill gärna bidra till att föreningen fortsätter minska sin egen miljöpåverkan (transporter, resor, pappersfritt medlemskap, sophantering) samt att föreningen blir ännu bättre på demokratiprocessen (tillvarata engagemanget som många medlemsombud ”bjuder på” i en större utsträckning, skapar förutsättningar för föreningen att kunna klara ett växande antal som kandiderar som medlemsombud, t.ex. att presentera kandidater på ett ännu bättre sätt för att underlätta för de som vill välja).