Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

INTRESSEOMRÅDEN

Kultur, Lokalt engagemang, Vandring

LANDSKAP

Göteborg

Ort

Hisings Kärra

Ålder

E-POST

maud.eklof@gmail.com

Maud Eklöf

Varför engagerar du dig i STF?
Jag trivs i gemenskapen och tycker att utbudet av lokala aktiviteter tilltalar mina intressen. Som medlem har jag stor möjlighet att påverka verksamheten på det lokala, men även det nationella, planet. STF gör det enklare för människor som vill ta del av natur och kultur på ett hållbart sätt.

Vad skulle du vilja utveckla inom STF?
Fortsätta att utveckla nya engagemangsformer för att locka nya målgrupper som medlemmar och få fler att engagera sig aktivt i STF.