Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

INTRESSEOMRÅDEN

Dugnadsarbete, Hållbarhet och miljö, Vandring

LANDSKAP

Västerbotten

Ort

Skellefteå

Ålder

E-POST

lena_norde@hotmail.com

Lena Norde (suppleant)

Varför engagerar du dig i STF?
Har varit dugnadsarbetare i Vålåstugan 2016 och snart Ritsem 2018. Har biträtt maken som stugvärd i Abiskojaure, Arådalen och Såmmarlappa. Valberedare i Skellefteå lokalavdelning.

Vad skulle du vilja utveckla inom STF?
Enkla sätt för fler att komma ut i naturen och fjällen! (för nybörjare) så upplevelsen inte bara når en exklusiv grupp. Göra dugnadsarbetet mer känt.
Kortare introduktionskurser om fjällmat, flora, fauna mm för att öka kunskap om hållbarhet och miljö.