Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

INTRESSEOMRÅDEN

Barn- och ungdom, Fjäll, Lokalt engagemang

LANDSKAP

Jämtland

Ort

Frösön

Ålder

E-POST

leif@engkvist.nu

Leif Engkvist (suppleant)

Varför engagerar du dig i STF?
Det som engagerar mig är att STF vill uppmuntra människor att upptäcka naturen, kulturen och olika besöksmål runt knuten. Som stugvärd verkar jag för att få gästerna att upptäcka nya smultronställen i omgivningarna kring fjällstugan och i närliggande ”fjällområde”

Vad skulle du vilja utveckla inom STF?
Jag vill vara med och fortsätta utveckla STFs verksamhet, där unga och äldre kan mötas och upptäcka vår natur i närområdet. Jag vill verka för att STF lokalt har ett brett utmanande aktivitetsprogram som passar alla. Jag vill påverka yngre människor att engagera sig i STFs lokalavdelning.