INTRESSEOMRÅDEN

Ekonomi och organisationsutveckling, Mångfald och integration

LANDSKAP

Västergötland

Trollhättan

Ålder

E-POST

elisabeth.ahlstrom@fd.stfturist.se

Elisabeth Ahlström

Vad skulle du vilja se för utveckling inom STF?

Jag skulle vilja se hur STF tänker arbeta kring att nå ut till olika åldrar och kulturer, för att kunna vara en förening för alla som bor i Sverige.

Vilken är den viktigaste framtidsfrågan för STF?

Hållbarhet och att hänga med i IT-utvecklingen för att göra det enkelt för alla som bokar, kontaktar och använder hemsidan och övriga system. Att fortsätta arbeta med hållbara naturupplevelser och att använda alla lokalavdelningar för att sprida hållbarhet

Beskriv kort vem du är och varför du vill engagera dig inom STF.

Jag är en positiv och driven kvinna i mina bästa år som vill utveckla STF i stort och på lokalavdelningsnivå så föreningen har något för alla.