Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

INTRESSEOMRÅDEN

Fjäll, Hållbarhet och miljö

LANDSKAP

Ort

Nacka

Ålder

E-POST

anna.grunden@live.com

Anna Grundén

Varför engagerar du dig i STF?
STF är en organisation som kan ses som en port till upplevelser och äventyr i naturen. Att få vara med att påverka och utveckla STFs framtid känns viktigt och spännande för mig speciellt vad det gäller hållbara upplevelser i naturen.

Vad skulle du vilja utveckla inom STF?
Jag vill få fler att upptäcka Sverige och vår natur genom hållbara aktiviteter och upplevelser. Därför vill jag vara med och utveckla produkter och koncept för att nå ut till fler människor.