Bo på STF Hotell

STFs hotell hittar du ute på den vackra landsbygden, på fjället, vid klippor och hav, eller i storstaden. Precis som med våra övriga boenden är våra hotell unika och personliga. Långt från det storskaliga och anonyma. Här hittar du istället det lilla badhotellet vid kusten, pensionatet eller det lilla värdshuset på landet. Även här kan boendet vara äventyret, som när du övernattar i en yllehydda mitt i en bokskog. Oavsett formen möts du alltid av samma personliga engagemang.

När du bor på hotell är det givetvis bäddat och klart när du kommer, och även här finns sköna umgängesytor med plats att mötas. På en del av dem hittar du dessutom en restaurang eller ett café, och ibland är det enbart frukostservering. En del av hotellen erbjuder både hotell och vandrarhem, vilket innebär att du kan välja vilket du föredrar. Flexibelt efter dina önskemål.

Vi har boenden över hela Sverige – som både drivs i STFs egen regi men också av fristående entreprenörer i samarbete med oss på STF.  De är noga utvalda för sitt engagemang och goda värdskap, samtidigt som de alla har sin unika prägel.  Därför kan du vara säker på att du alltid får ett engagerat, personligt och kunnigt omhändertagande samt de bästa tipsen på lokala upptäckter.

Våra hotell är ett lika bra alternativ när du reser på din fritid som när du reser i tjänsten. Hyr hela huset när du reser med en stor grupp så får ni anläggningen helt för er själva under ert möte, konferens eller läger.

Varmt välkommen till ett personligt boende!

Sök ditt hotell via karta