Anmäl dig som medlemsombud

Nu söker vi nya medlemsombud, ett perfekt sätt att engagera sig i STF och vara med och påverka organisationens framtid. Vill du vara med och utveckla STF? Anmäl ditt intresse att bli kandidat som medlemsombud. senast 30 sept.

Som medlemsombud representerar du STFs medlemmar och medverkar i olika referensgrupper och projekt där du har möjlighet att påverka STFs framtid. Du är även ombud på nästa riksstämma i maj 2020. Låter det intressant? Då är det dags att kandidera som ombud. Vi välkomnar medlemmar från hela landet, med stor eller liten erfarenhet av STF. Kraven är att du har fyllt 16 år och vill vara med och utveckla STFs framtid.

Detta händer just nu

Perioden att anmäla ditt intresse som medlemsombud eller föreslå en personer du tycker passar är nu över. Nu ska nomineringskommittén utse de kandidater som medlemmarna kan välja till medlemsombud 2019-2020. Valet startar 1 november och pågår till 30 november 2018.

Riksstämman 2018

Allt från riksstämman 2018 (som ägde rum 5-6 maj), inklusive protokoll och handlingar finner du via länken här nedan.

Riksstämman 2018