Tänk på att det råder eldningsförbud i princip i hela landet. Nu är det viktigare än någonsin att vi alla njuter av naturen på ett ansvarsfullt sätt. Läs mer på Länsstyrelsen.se för exakt information om vad som gäller på just din plats

Anmäl dig som medlemsombud

Nu söker vi nya medlemsombud, ett perfekt sätt att engagera sig i STF och vara med och påverka organisationens framtid. Vill du vara med och utveckla STF? Anmäl ditt intresse att bli kandidat som medlemsombud.

Som medlemsombud representerar du STFs medlemmar och medverkar i olika referensgrupper och projekt där du har möjlighet att påverka STFs framtid. Du är även ombud på nästa riksstämma i maj 2020. Låter det intressant? Då är det dags att kandidera som ombud. Vi välkomnar medlemmar från hela landet, med stor eller liten erfarenhet av STF. Kraven är att du har fyllt 16 år och vill vara med och utveckla STFs framtid.

Fyll i intresseanmälan nedan senast den 30 september 2018. Därefter utser nomineringskommittén kandidater som medlemmarna kan rösta på i ombudsvalet som sker 1-30 november 2018.

Känner du någon annan som passar som medlemsombud? Föreslå den personen via länken.
Föreslå en annan person som medlemsombud

Fyll i uppgifterna nedan för att föreslå dig själv

Den uppladdade bilden får inte överstiga 1 MB.

Barn- och ungdomBoendeDugnadsarbeteFjällHållbarhet och miljöKulturKust och skärgårdLeder och underhållLokalt engagemangMångfald och integrationPåverkansarbeteVandring

Du kan även anmäla dig som kandidat med ovan uppgifter via e-post till ombudsforslag@stfturist.se eller via post till Svenska Turistföreningen, Box 17251, 104 62 Stockholm. Märk kuvertet med ”Ombudsförslag”.