För medlemmar

Ta del av våra bästa tips!

En gång i månaden får du som prenumerant på Upptäckarbrevet aktuella tips från STF via e-post. Du får inspiration och tips på smultronställen, kurser och aktiviteter. Här hittar du sådant som du annars inte skulle stöta på och som kan bli början på ett härligt äventyr.

Svamputflykter, vandringar, fisketurer, kanotpaddling, långfärdsåkning, golf, matlagning och kulturutflykter är bara några exempel på vad du hittar i Upptäckarbrevet. Du får även erbjudanden från våra samarbetspartners. I Upptäckarbrevet hittar du också en länk till information om vad som händer i just din lokalavdelning. Lämna din e-postadress så får du Upptäckarbrevet varje månad!

Anmäl dig som prenumerant genom att uppge din e-postadress här nedan. De flesta av erbjudandena riktar sig till STF-medlemmar.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

Någonting gick fel. Försök igen.

Ange en korrekt e-postadress.

Din e-postadress är mottagen och du kommer inom kort att få ta del av ditt första nyhetsbrev!

Avsluta prenumeration
Om du vill säga upp prenumeration klickar du på länken ”Klicka här om du vill avregistrera din adress” i Upptäckarbrevet i ditt e-postprogram.