För medlemmar

Presentcheckar

Överraska din pappa med en oförglömlig upplevelse, ge din fru en skön övernattning på ett av våra unika boenden eller skäm bort din bästa kompis med ett schysst fjälläventyr. STFs presentcheckar fungerar som betalning för boende, måltider, aktiviteter och andra produkter som du kan uppleva eller köpa på någon av våra anläggningar, med andra ord den perfekta presenten!

Med våra presentcheckar öppnar sig en hel värld full av äventyr och upplevelser i Sverige. Vi har nära 350 vandrarhem, hotell, fjällstationer och fjällstugor spridda över hela Sverige. Du kan bo hos STF vare sig du vill uppleva en karg skärgårdsklippa, en solig fjälltopp, en trolsk storskog eller en pulserande storstad. Dina presentcheckar kan du använda var du än befinner dig.

Presentcheckarna är giltiga under hela inköpsåret plus 5 år framöver och kan inte lösas in mot kontanter. Kontant växel/återbetalning lämnas till max 10 procent av checkens värde.

Presentcheckarna fungerar som betalning för boende, måltider, aktiviteter och andra produkter som du kan köpa på någon av våra anläggningar. Du kan däremot inte använda dessa via onlinebokningen i dagsläget.

Presentcheckarna skickas hem till dig och förväntas ta ca 5 arbetsdagar. För dig som har mer bråttom finns ett grattiskort som du kan skriva ut själv och ge till din vän i väntan på att de riktiga presentcheckarna kommer. Ladda hem och skriv ut grattiskortet här.

Innan du genomför ditt köp är det viktigt att du tagit del av våra allmänna villkor.

Köp presentkort här