För medlemmar

Ge bort medlemskap till en familj

Vi på Svenska Turistföreningen letar alltid upplevelser vid sidan av vägen, lite längre in i skogen och lite högre upp på fjället. Vi vill alltid att fler människor ska få ta del av våra unika miljöer. Som medlem i STF stöttar du vårt arbete och får som tack för ditt stöd fina erbjudanden, massor av inspiration och bästa medlemspriset på boenden. Hjälp en vän att komma närmare Äventyret Sverige. Ge bort ett medlemskap i STF!

Medlemskap till en hel familj kostar 450 kr och priset omfattar minst en vuxen (men max 2 vuxna) med obegränsat antal barn och ungdomar som är folkbokförda på samma adress. Om du vill ge bort medlemskap till flera familjer (hushåll) gör du en beställning per familj.

Medlem 1

Medlem 2

Medlem 3

Medlem 4

Jag som beställer heter:

Vi skickar en faktura till dig när du har beställt medlemskapet. Så fort du har betalat skickar vi medlemskortet till din vän. Vi skickar även med ett gåvobevis tillsammans med medlemskortet. Välj själv om du vill få gåvobeviset skickat hem till dig, eller direkt hem till din vän.

Vi lagrar alla medlemmars adressuppgifter i vår egen databas. Uppgifterna kommer enbart att användas av oss på STF för att ge våra medlemmar information, restips och erbjudanden från STF och våra samarbetspartners. Informationen kommer inte att lämnas vidare till annan part. Du kan när som helst ta del av de uppgifter du har lämnat till oss.