För medlemmar

Ge bort ett medlemskap

Vi på Svenska Turistföreningen letar alltid upplevelser vid sidan av vägen, lite längre in i skogen och lite högre upp på fjället. Vi vill alltid att fler människor ska få ta del av våra unika miljöer. Som medlem i STF blir du en del av vårt arbete och får som tack för ditt stöd fina erbjudanden, massor av inspiration och bästa medlemspriset på boenden.

Hjälp en vän att komma närmare Äventyret Sverige. Ge bort ett medlemskap i STF!

Viktigt att veta –  Medlemskapet börjar gälla från den dag vi får in beställningen. Vi skickar en faktura hem till dig och 1-3 dagar efter vi har fått in din betalning så skickar vi medlemskortet till din vän.

För att ge bort ett medlemskap till en familj (450 kr) – klicka här.

Till

Från

Vi lagrar alla medlemmars adressuppgifter i vår egen databas. Uppgifterna kommer enbart att användas av oss på STF för att ge våra medlemmar information, restips och erbjudanden från STF och våra samarbetspartners. Informationen kommer inte att lämnas vidare till annan part. Du kan när som helst ta del av de uppgifter du har lämnat till oss.