Upptäck Sverige med Snälltåget

Vi är glada att våra medlemmar återigen erbjuds medlemsrabatt på Snälltåget. Nu kan du upptäcka Sverige ännu mer förmånligt och miljövänligt!

Med ett aktuellt STF medlemskap har du 10 % rabatt på samtliga biljetter hos Snälltåget.

Villkor

• Ange kampanjkoden STFMEDLEM när du bokar din resa.
  • Erbjudandet kan endast köpas på snälltåget.se eller per telefon 0771-26 00 00.
  • Du måste kunna visa ett giltigt STF medlemskort under din resa.
  • Vid resa i egen kupé måste 50 % av resenärerna vara medlemmar i STF.

Fjällvandra i höst!
Passa på att unna dig en härlig höstvandring i samband med att Snälltåget lanserar nya tågavgångar till Jämtland. I slutet av augusti och september, när lugnet lägger sig och när fjällets grönska skiftar färg till gula och röda toner, kan du åka med nattåg från flera orter i södra Sverige till Undersåker, Åre, Duved, Ånn, Enafors och Storlien. Här kan du läsa mer om STF och Snälltågs vandringserbjudande under hösten.

Här kör Snälltåget
Snälltåget tar dig mellan Malmö och Stockholm året runt. De stannar vid de större orterna och knutpunkterna längs södra stambanan så som Lund, Eslöv, Hässleholm, Alvesta, Nässjö, Linköping, Norrköping och Södertälje. Under vintern går Snälltåget hela vägen från Malmö via Stockholm till Åre och Vemdalen och på sommaren kan du också åka med Snälltåget till Berlin.

snälltåg_792x530

Ombord på Snälltåget
Snälltåget är mindre än de flesta aktörer i tågbranschen. På alla avgångar finns det en riktig restaurangvagn ”Krogen”. Här möts du av en mysig inredning, varm mat som du får serverad på porslin och kalla drycker i glas. På alla avgångar finns fritt wi-fi så att du smidigt kan arbeta eller lätt kan chatta med vänner.

Läs mer om Snälltåget här