Tänk på att det råder eldningsförbud i princip i hela landet. Nu är det viktigare än någonsin att vi alla njuter av naturen på ett ansvarsfullt sätt. Läs mer på Länsstyrelsen.se för exakt information om vad som gäller på just din plats

Rent- a-Plagg

15 % rabatt hos Rent-a-plagg, uthyrningstjänst för outdoor/utomhusliv!

Som medlem i STF har du 15 % rabatt på hyra hos Rent-a-plagg.  En komplett uthyrningstjänst för outdoor- och skidkläder och utrustning.

Rent-a-plagg erbjuder hyra av allt från underställ, skidkläder, tält och vandringskängor för att fler ska få möjlighet att uppleva naturen på ett hållbart, positivt och ett säkert sätt – året runt.

Företaget är baserat i Åre och levererar sina produkter till hela Sverige, Danmark och Finland. Rent-a-plagg samarbetar med högkvalitetsmärken som tar socialt- och miljömässigt ansvar. Rent-a-Plagg och STF delar vision att skapa användare istället för konsumenter. Att sätta själva aktiviteten i centrum och flytta fokus från ägandet.

Rabatten gäller vid hyra på rentaplagg.se

Ange rabattkoden RENTSTF i rabattfältet vid bokningen samt ditt STF-medlemsnummer i kommentarsfältet.

Du kan även hyra plaggen direkt från Rent-a-plagg i Åre eller hämta upp dina varor på utlämningsplatserna  i fjällen.

Har du frågor gällande din beställningen är du välkommen att ringa Rent-a-plagg.
Tel +46 (0) 730 948 777
Det går också bra att mejla din fråga till info@rentaplagg.se