Rabatt på Kartbutiken och Kartbutiken.se

Som medlem i STF har du 10 % rabatt på Kartbutikens ordinarie sortiment. Här finns Sveriges bredaste utbud av kartor och guider för vandring och friluftsliv i Sverige.

Nyhet – Gör din egen karta!

På Min Karta väljer du själv detaljnivå och område i Sverige. Kartan trycks på glansigt fotopapper för en snygg väggkarta eller på vattentålig Tyvek för en karta lämplig att ta med på turen. Standardmått gör den enkel att rama in. Läs mer och gör din egen karta https://www.kartbutiken.se/min-karta

Rabatten gäller på ordinarie sortiment (ej på paket eller redan rabatterade varor) både på www.kartbutiken.se, där du anger kampanjkod StfSol18 i kassan samt i Kartbutiken på Mäster Samuelsgatan 54 i Stockholm, där du visar upp ditt giltiga medlemskort.

Nya friluftskartor från Norstedts! Sverigeserien – Topo50

Här är kartan för dig som söker information inför friluftsaktiviteter som vandring, jakt, fiske, ridning, cykling, mtb, paddling m.m. De topografiska kartorna innehåller all den information som förväntas av en terrängkarta för friluftsliv och är tryckt på ett helt vattentåligt, slitstarkt och mjukt material som tål att vikas. Täcker inte kartan det område du vill ha, testa att göra en egen karta på Min Karta.

På Kartbutiken finns det mesta du behöver för att planera din resa. Med ett mycket stort sortiment kartor, reseguider, sjökort och resetillbehör vill STF tillsammans med Kartbutiken ge inspiration till många olika typer av semestrar och utflykter i Sverige och Världen. Här finns lämpliga guider och kartor för vandring, cykling, husbil, storstadspuls eller strandliv. Här hittar du även en mängd fina presenter till kartentusiasten till exempel jordglober, väggkartor, pussel, spel och inredningsdetaljer med anknytning till geografi.  Här shoppar du smidigt online.