Hostelling International

Vill du upptäcka världen? Som medlem i Svenska Turistföreningen får du alltid minst 10 % rabatt på Hostelling Internationals (HI) vandrarhem runt om i världen.

Den internationella vandrarhemskedjan HI har fler än 4 000 boenden i över 80 länder. Alla vandrarhem är härligt sköna mötesplatser, men också kvalitetssäkrade och trygga platser oavsett var du än befinner dig. Här samlas nyfikna människor som gillar att resa och möta andra glada turister. Upplev något nytt och besök Färöarna, Costa Rica, Danmark, Taiwan eller varför inte Norge?

Det enda du behöver göra för att få bo till bästa pris på något av världens alla HI-vandrarhem är att visa ditt STF-medlemskort när du checkar in.

10 % rabatt på ditt utlandsboende
Svenska Turistföreningen är som enda svenska organisation medlem i Hostelling International och för dig som medlem i STF innebär detta att du får minst 10% rabatt på samtliga boenden inom HI.

Klicka här för att komma Hostelling International!

Är du medlem i Hostelling International eller annan ansluten organisation?
Medlemmar i Hostelling International eller andra organisationer som samverkar med HI har samma förmåner på anläggningarna som medlemmar i STF. Det betyder att du betalar medlemspris för boende och aktiviteter och kan även ta del av andra lokala medlemserbjudanden på tex cykelhyra, fika och lunchpaket etc. Däremot har HI-medlemmar inte STFs övriga medlemsförmåner som till exempel tidningen Turist och rabatter från samarbetspartners som SJ och Swebus.