Erbjudanden

Upptäck Sverige med våra erbjudanden!

Vi på STF vill få dig att upptäcka Sverige. Vi har boenden där du minst anar det och gör otillgängliga äventyr tillgängliga. Med våra erbjudanden fortsätter vi ge dig bra boende och roliga upplevelser, men nu till extra förmånligt pris och alltid nära äventyret! Du kan till riktigt bra pris förlänga vintern, välkomna våren, smygstarta sommaren eller ha en mysig hösthelg.
  • STF Klippet - Minst 25% rabatt

På STF Klippet samlar vi alla våra mest rabatterade erbjudanden runt om i landet. Vi fortsätter att ge dig bra, unikt och skönt boende men nu till extra förmånligt pris och alltid nära äventyret i Sverige!

• 100%FJÄLL 30%BÄTTRE PRIS SOMMAR

Sugen på att sticka till fjällen i sommar? Är du mellan 16 – 25 år ger vi 30 % bättre pris på boende på utvalda datum på vissa av våra boenden i fjällen. 100 % Fjäll ger dig äkta fjällkänsla till grymt bra pris!

• 15 % rabatt i naturen

Utforska Carl Larssons Dalarna och gör ett besök i Falu koppargruva. Bo i mongoliska yllehyddor i Skåne och laga din mat över öppen eld, åk på en resa genom tiden i Östergötland eller vandra i Tivedens trolska urskog. Vad blir din nästa upptäcktsresa?

• 15 % rabatt vid kusten

Snorkla i Sveriges saltaste vatten i Bohuslän eller gå en grundkurs i havskajakpaddling i Blekinge. Cykla runt på Österlen under en helg, båtluffa i Stockholms skärgård eller fiska havsöring i Hälsingland. Vad blir din nästa upptäcktsresa?

• 15 % rabatt i stan

Utforska kaféstaden Alingsås tillsammans med en kaféguide eller gå på konsert på Storsjöyran i Östersund. Besök Älgens hus i Umeå eller promenera längs medeltida gator i Sveriges äldsta stad Sigtuna. Vad blir din nästa upptäcktsresa?

• 15 % rabatt i fjällen

Hitta dina egna smultronställen under vandringen och drick direkt från de porlande fjällbäckarna. Grilla din nyfångade röding över elden, ta ett kvällsdopp under midnattssolen eller ge dig ut på ett fartfyllt cykeläventyr i Vålådalen. Vad blir din nästa upptäcktsresa?