Vandring med kultur vid Anundshög och Badelundaåsen

STF Västerås

14 Sep 2024

Inte medlem
Samling kl. 10.00 på Anundshögs parkering. Alla är välkomna, såväl medlemmar som icke medlemmar Medtag eget fika. Ingen föranmälan. Svårighetsnivå 1–2. Vandring på stigar och skogsvägar i svagt kuperad terräng
Lördag 14 september arrangerar STF Vandringens dag över hela landet.I år väljer vi, STF Västerås, att förlägga vår vandring vid Anundshög. Vandringen blir 5–6 km lång, huvudsakligen på Badelundaåsen söder om Anundshög Vi stannar till uppe på åsen för gemensam fika. När vi återvänder till Andunshög finns möjlighet för de som önskar att följa med på en vandring norr om Anundshög mot Badelunda kyrka, 3–4 km.
  • Samling: Parkeringen vid Anundshög , 10:00
  • Plats: Anundshög, Badelundaåsen
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: Naturarrangemang