Just nu har vår fjällbokning och kundservice långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Vandring 10 km på Brattforsheden

Låglandsvandring 3

STF Värmland

15 Aug

Information i höstprogrammet
  • Plats: Brattforsheden
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Birgitta Blomberg 070-176 99 98 eller Sven Åke Jakobsson, 073-852 09 31

Typ av aktivitet: Vandring

• 15 Aug

Vandring 10 km på Brattforsheden

Information i höstprogrammet

Medlem: Gratis

• 23 Aug - 28 Aug 2020

Fjällresa till Bruksvallarna

Vi reser med Jönsson Buss till Bruksvallarna i Härjedalen där vi bor på Hotell Bruksvallsliden. I de vackra härjedalsfjällen gör vi kortare och längre vandringar och njuter av fjällnaturen. I priset ingår frukost, lunchpaket, termospåfyllning, eftermiddagskaffe och middag. Jönsson Buss skickar ut en bekräftelse med betalningsinformation, tid och plats för avresa.

OBS: Resan är inställd på grund av Covid19!

Medlem: 5740 kr