Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Fjällresa till Bruksvallarna

Fjällvandring 2

STF Värmland

23 Aug - 28 Aug 2020

Aug

OBS: Resan är inställd på grund av Covid19!
Vi reser med Jönsson Buss till Bruksvallarna i Härjedalen där vi bor på Hotell Bruksvallsliden. I de vackra härjedalsfjällen gör vi kortare och längre vandringar och njuter av fjällnaturen. I priset ingår frukost, lunchpaket, termospåfyllning, eftermiddagskaffe och middag. Jönsson Buss skickar ut en bekräftelse med betalningsinformation, tid och plats för avresa.
  • Senaste datum för anmälan: 01/07
  • Plats: Bruksvallarna
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Birgitta Blomberg, 0701-76 99 98, Kerstin Bergström, 070-366 30 37 eller Margit Westlund, 070-333 59 22 senast den 1 juli.

Typ av aktivitet: Vandring

• 15 Aug

Vandring 10 km på Brattforsheden

Information i höstprogrammet

Medlem: Gratis

• 23 Aug - 28 Aug 2020

Fjällresa till Bruksvallarna

OBS: Resan är inställd på grund av Covid19!

Medlem: 5740 kr