Dressin i Dalsland

STF Värmland

12 Aug 2021

Aug

Kostnad för dressinen är ca 260 kr Lunch ca 100 kr Tag även med en egen kaffekorg.
Vi börjar dagen med ett besök på Hembyggdsmuseumet - ett riktigt nostalgimuseum. Lunch äter vi i herrgårdsmiljö på Forsbacka Golfrestaurang. Färden går sedan vidare ca. tre km med bil till till startpunkten för vår dressintur på det gamla järnvägsspåret som i sitt ursprung gått mellan Åmål och Årjäng. Vi nöjer oss med en tur längst sjöarna Nedre Kalven och Ömmeln T.o.R. ca 12 km. Sträckan är mycket vacker.
  • Senaste datum för anmälan: 05/08
  • Samling: Samling vid parkeringen vid hamnen i Åmål. , 10:00
  • Plats: Åmål, Forsbacka.
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Barbro Falken 070-6028649 eller Margit Westlund 070-3335922

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 12 Aug 2021