Årsmöte

STF Värend

25 Apr 2021

Enligt stadgarna ska årsmötet hållas före utgången av februari. Men eftersom vi vill att våra medlemmar ska kunna träffas fysiskt har styrelsen via ett telefonmöte beslutat att vi ska skjuta upp årsmötet. Vi har också satt ett nytt datum för årsmötet: Söndagen den 25 april 2021. Då hoppas vi att pandemin har lättat såpass att vi kan mötas. Och vid den tidpunkten är det också fullt möjligt att hålla mötet utomhus. Notera gärna datumet i era almanackor så återkommer vi med besked i god tid om tidpunkt och plats.

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 01 Jan - 31 Dec 2021

Aktiviteter 2021

Här hittar du aktuell information från vår lokalavdelning. Under fliken AKTUELLT finns preliminärt program för våren 2021. https://www.svenskaturistforeningen.se/engagemang/lokalavdelningar/stf-varend/aktuellt/

Från december 2020 gäller utökade restriktioner för att hindra spridning av Covid-19virus. Stf Värend pausar därför planerade aktiviteter för våren 2021. Årsmötet kommer att genomföras under våren och kallelse skickas ut när datum är spikat.

Medlem: Pris ej bestämt

• 30 Jan - 31 Dec 2021

STF Värend inför Kulturnatten 2021

Inför kulturnatten den 30 jan har Stf Värend låtit göra ett bildspel som kommer att publiceras på kommunens sociala kanaler. Länk till bildspelet: https://drive.google.com/file/d/1lYYQLB4W7aTSYfvroZWEt3uTVGbA_0Mm/view?usp=drive_web