Midsommar på Kullatorpet

STF Sydvästra Skåne

25 Jun 2021

Inte medlem
Ekonomiskt bindande anmälan till birnil03@yahoo.se alt 070 601 16 18 senast 18 juni kl 19.00. Angivet pris är ungefärligt och exakt summa meddelas när inköpen är gjorda.
Välkommen att fira midsommar på Kullatorpet med sill och potatis och kanske en midsommarvisa därtill. Vi går en promenad i de vackra omgivningarna och tillbaka på torpet blir det kaffe/te och jordgubbstårta. Vi hjälps åt med dukning och disk mm. Begränsat deltagarantal. Firandet anpassas naturligtvis efter de då aktuella rekommendationerna beträffande Covid-19. Vi försöker vara ute så mycket det går så ta med kläder efter väder. Hjärtligt välkommen hälsar Birgitta och Torsten
  • Senaste datum för anmälan: 18/06
  • Samling: Kullatorpet , 14:00
  • Plats: Kullatorpet