Kulturell trivselkväll

Tallrik med mat 2

STF Sunnerbo

16 Nov 2020

Måndagen den 16 november i Församlingshemmet Södra Ljunga. Samling vid ICA Maxi Ljungby kl 17.00 för samåkning. Anmälan: May Svensson 0372-13930, 070-8620744 eller Monica Andersson tel 070-354 80 88
Här träffas vi, njuter av gröt och en skinkmacka. Därefter blir det underhållning av några av våra medlemmar, diktläsning, allsång, spel samt div sociala inomhusaktiviteter Pris: 50 kronor + reskostnad
  • Samling: Ica-Maxi Ljungby , 17:00
  • Plats: Södra Ljunga
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: May Svensson 0372-13930, 070-8620744.

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 01 Okt 2020

Okt

Företagsbesök ATAB-trappfabriken i Agunnaryd

Trappfabriken övertogs 2002 av 4 medarbetare som sedan dess driver fabriken som har ett stor kundkrets, även utomlands. Konstruktion och beredning av produktionsunderlag görs i speciella program. Då varje trappa är unik, måste även alla underlag för produktionen göras om för varje trappa. Efter besöket äter vi lunch hos K-G Waldemars i Södra-Ljunga. Pris: Reskostnad+lunchpris

Torsdag 1 oktober träffas vi vid ICA Maxi Ljungby klockan 09,30 för samåkning. Info och anmälan: Karl-Erik Larsson 070-642 83 10

Medlem: Pris ej bestämt

• 14 Okt 2020

Okt

Reseträff

Vi berättar och visar bilder från sommarens Ölandsresa. Servering. Du som kanske inte kunde vara med på resan är lika välkommen att dela reseminnena. Pris: 30 kr.

Onsdagen den 14 oktober kl. 18.00 på Café Axet Olofsgatan 16, Ljungby. Anmälan till: Monica Andersson tel 070-354 80 88 eller Birgitta Sanderflo 072-313 71 72

Medlem: 30 kr

• 16 Nov 2020

Kulturell trivselkväll

Medlem: 50 kr

• 27 Jan 2021

Årsmöte 2021

Sedvanliga årsmötesförhandlingar, servering och underhållning.

Onsdagen den 27 januari 2021 kl 18.00 i Café Axet, Olofsgatan 16 Ljungby. Anmälan till: Monica Andersson tel 070-354 80 88 eller Birgitta Sanderflo 072-313 71 72

Medlem: Pris ej bestämt