HÅLL DIG UPPDATERAD!

STF Sunnerbo

04 Jan - 31 Dec 2021

Vi följer löpande riktlinjer och rekommendationer från STF centralt och Folkhälsomyndigheten. För att snabbt kunna anpassa oss till gällande riktlinjer - exempelvis när det gäller gruppstorlek - har vi obligatorisk anmälan till samtliga aktiviteter under våren. Ändringar i programmet kan komma att göras med kort varsel. Anmäl dig till våra e-postutskick så får du både påminnelser om kommande aktiviteter och information om eventuella förändringar i vårprogrammet. Kontakta gärna aktivitetsansvarig eller någon i styrelsen om du känner dig osäker inför en viss aktivitet.
  • Plats: Sunnerbo
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 04 Jan - 31 Dec 2021

HÅLL DIG UPPDATERAD!

Medlem: Gratis

• 22 Nov 2021

Kulturell trivselkväll

Måndagen den 22 november kl 17,00 i Allianskyrkan, Hångersvägen 32 Ljungby Anmälan: May Svensson, 070-8620744 eller Monica Andersson tel 070-354 80 88

Här träffas vi och njuter av gröt och skinkmacka. Därefter blir det underhållning av några av våra medlemmar, diktläsning, allsång, spel samt div sociala inomhusaktiviteter

Medlem: 60 kr

• 12 Dec 2021

Glöggvandring i Kronoskogen

Vi samlas för en stunds samvaro och vandrar valfri sträcka på de upplysta stigarna. När vi kommit tillbaka till startplatsen serveras det varm glögg-

Söndag den 12 december kl 15.00 samling vid parkeringsplatsen i Kronoskogen Ljungby

Medlem: Pris ej bestämt

• 01 Feb 2022

Årsmöte 2022

Tisdagen 1 februari den 2022 kl 18.00 i Allianskyrkan, Hångersvägen 32 Ljungby Anmälan till: Monica Andersson tel 070-354 80 88 eller May Svensson, 070-8620744

Sedvanliga årsmötesförhandlingar, servering och underhållning.

Medlem: Pris ej bestämt