Var kreativ för en stund - Akrylmålning

STF Sundsvall-Timrå

09 Dec

Måndag 9 december kl. 18.00 Händer i Huset Ö:a Långgatan 32 Sundsvall 400:- inkl. middag och mtrl. för akrylmålning. min. 6 pers. Uppge ev. allergi vid anmälan
Vi får vara kreativa för en kväll på "Händer i Huset" Ö:a Långgatan 32 i Sundsvall. Kristina Bohlin visar och berättar hur akrylmålning går till, serverar en god måltid och sedan får vi prova själva! Har du aldrig provat - passa på, vem vet, kanske du har en dold talang! Välkommen till en trevlig och kreativ kväll.
  • Senaste datum för anmälan: 28/11
  • Samling: 18:00
  • Plats: "Händer i Huset" Ö:a Långgatan 32 Sundsvall
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Maj Johansson 070-6303059

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 07 Dec 2019

Julgröt

Vi avslutar året med en trevlig kväll tillsammans. Julgröt och skinkmacka, kaffe och pepparkaka. Vi tittar på fina bilder från årets fjällturer och övriga aktiviteter. Lotteri med fina vinster utlovas och kanske någon övrig aktivitet eller underhållning.

Lördag 7 december 16.00 Torggatan 20, Lions lokal

Medlem: 80 kr