Jul-ö-vandring, ca 12 km

STF Stockholm

19 Dec 2020

Inte medlem
Följ med ut i juletid till skärgården. Rast med matsäck tar vi vid någon trevlig plats. Ser vi tomten? Vi är åter i Stan vid ca 16-17-tiden. Utrustning: Varma friluftskläder efter väder, rejäla kängor, liten ryggsäck med förstärkningsplagg mot kyla/vind, sittunderlag, rejäl matsäck vätska/termos, pengar till båt/bussresa. Betala helst med swish, annars kontanter. OBS du behöver kunna betala jämnt belopp om du vill betala med kontanter.
Det är skönt att komma ifrån allt julstök. (Var vi åker meddelas längre fram i höst när tidtabeller är klara.) Vi kommer efter ankomst vandra främst på olika stigar och småvägar.
  • Samling: Meddelas senare
  • Plats: Meddelas senare
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: gunnar.eriksson@lm.se

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 07 Nov 2020

Vandring runt Angarnsjöängen

Vandring ca 8 km. runt Angarnssjön som är en av Stockholms finaste fågelsjöar. Här finns också flera fornlämningar. Klädsel efter väderlek. Ta med matsäck för en rast.

Medlem: 20 kr

Icke-medlem: 40 kr