Dagsutflykt till Ulvön

STF Sollefteå

10 Aug 2019

Aug

Lördag 10 augusti kl.08.15. Samling vid Centrumplan för samåkning.
Båtresa med m/s Kusttrafik från Docksta till Ulvön. Cafeteria finns ombord och på ön finns flera matställen. Vi börjar med att besöka det gamla kapellet och Ulvö kyrka tillsammans med guide. Därefter egen tid. Båten går tillbaka kl. 15.00. Kostnaden 250:- betalas till vårt pg. 4793242-1. Du som vill samåka med någon betalar även 140:- till föraren. Bindande anmälan senast 10 juli till Eva Persson, 070-3475089.
  • Senaste datum för anmälan: 10/07
  • Samling: 08:15
  • Plats: Ulvön
  • För vem? Barn och ungdom
  • För mer information och anmälan: Eva Persson, 070-3475089

Typ av aktivitet: Resor

• 26 Jun 2019

Resa till Pekkas naturprodukter och Murberget

Besök på Pekkas naturprodukter, där vi får guidning och man berättar om kretsloppet kring tomat- och fiskodling. Därefter lunch på Pizzeria Tre kronor. Eftermiddagen tillbringar vi på Murberget med guidning på Friluftsmuséet. Därefter finns tid för att strosa runt på egen hand. Beräknad återkomst till Sollefteå senast kl.18.00. Bindande anmälan senast 10 juni till Kent Edin 0620-17649, 070-6702688. Antal deltagare minst 8, max 20. Kostnad för samåkning tillkommer med 8:-/mil och passagerare.

Onsdag 26 juni kl.08.00. Avresa från Centrumplan till Härnösand.

Medlem: 360 kr

Icke-medlem: 380 kr

• 10 Aug 2019

Aug

Dagsutflykt till Ulvön

Lördag 10 augusti kl.08.15. Samling vid Centrumplan för samåkning.

Medlem: 250 kr