Till Tabergstoppen - Minnesvandring f. Per-Olof Jern

placeholder for local activities whithout image.

STF Södra Vätterbygden

18 Jun 2024

Inte medlem
Samling vid parkeringen intill Tabergs gruvan. Anmälan, och ev. avgift & frågor, senast 11 juni till Peter, e-post: peter.isoz@telia.com el. SMS/tfn 0708-86 94 20
Tisdag 18 juni 18.00, Vi vandrar längs stigen upp på berget och tar köpt eller medhavd fika med en liten minnesstund på toppen.
  • Samling: Parkeringen intill Tabergs gruvan. , 17:55
  • Plats: Taberg
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 28 Maj 2024

Kristine kyrkas hus & gamla gårdar

Tisdag 28 maj kl 18.00. Vandring med Bo-E Karlsson före detta 1:e antikvarie vid Länsmuseum till dom charmiga kvarteren på öster. Byggnader och dess historik får deltagarna ta del av. Vandringen avslutas hemma hos Bo-E med kaffe. Anmälan senast 20/5 till Peter Isoz 0708-869420, peter.isoz@telia.se Medlem: 30: -, Ej medlem: 50: - helst swish. Begränsat antal.

Samling vid porten till Kristine kyrka. Anmälan senast 20/5 till Peter Isoz 0708-869420, peter.isoz@telia.se Medlem: 30: -, Ej medlem: 50: - helst swish. Begränsat antal.

Medlem: 30 kr

Icke-medlem: 50 kr