Kristine kyrkas hus & gamla gårdar

STF Södra Vätterbygden

28 Maj 2024

Inte medlem
Samling vid porten till Kristine kyrka. Anmälan senast 20/5 till Peter Isoz 0708-869420, peter.isoz@telia.se Medlem: 30: -, Ej medlem: 50: - helst swish. Begränsat antal.
Tisdag 28 maj kl 18.00. Vandring med Bo-E Karlsson före detta 1:e antikvarie vid Länsmuseum till dom charmiga kvarteren på öster. Byggnader och dess historik får deltagarna ta del av. Vandringen avslutas hemma hos Bo-E med kaffe. Anmälan senast 20/5 till Peter Isoz 0708-869420, peter.isoz@telia.se Medlem: 30: -, Ej medlem: 50: - helst swish. Begränsat antal.
  • Senaste datum för anmälan: 20/05
  • Samling: 17:55
  • Plats: Jönköping, öster
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 28 Maj 2024

Kristine kyrkas hus & gamla gårdar

Medlem: 30 kr

Icke-medlem: 50 kr

• 18 Jun 2024

Till Tabergstoppen - Minnesvandring f. Per-Olof Jern

Tisdag 18 juni 18.00, Vi vandrar längs stigen upp på berget och tar köpt eller medhavd fika med en liten minnesstund på toppen.

Samling vid parkeringen intill Tabergs gruvan. Anmälan, och ev. avgift & frågor, senast 11 juni till Peter, e-post: peter.isoz@telia.com el. SMS/tfn 0708-86 94 20

Medlem: Gratis

Icke-medlem: 30 kr