Vandring Gammelstadsviken

10 Aug 2024

Aug

Pris ej bestämt

Stigen kräver hyfsade vandringsskor.
Välkommen på en vandring i Gammelstadsvikens naturreservat. Vi möts upp vid Hägnan och går 4 km längs stig ner till Fågeltornet och tillbaka. Det finns möjlighet att stanna vid grillplats längs vägen. Medtag egen matsäck.
  • Samling: Hägnans parkering , 10:00
  • Plats: Hägnan, Gammelstad
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: Vandring

• 10 Aug 2024

Aug

Vandring Gammelstadsviken

Stigen kräver hyfsade vandringsskor.

Medlem: Pris ej bestämt

• 14 Sep 2024

Vandringens dag

Kom och fira vandringens dag med oss i STF! Sedan 2019 har Svenska Turistföreningen (STF) benämnt den andra lördagen i september som Vandringens dag. Denna dag arrangeras hundratals aktiviteter av många olika organisationer och aktörer runtom i landet. Syftet med Vandringens dag är att sprida vandringsglädje och förmå fler att upptäcka sitt närområde genom vandring. Vi firar vandringens dag genom att gå en valfri sträcka. Vill ni gå med nån av oss från Lokalavdelningen Södra Norrbotten så samlas vi på angivna samlingsplatser och tider. Egen matsäck gäller och all vandring sker som vanligt på eget bevåg.

Medlem: Pris ej bestämt