Såhär engagerar du dig i STF!

Fjällvandring 3

STF Södra Norrbotten

08 Feb 2023

Inte medlem
Under den här föreläsningen går vi igenom hur du kan engagera dig i STF, t ex genom lokalavdelningen, som stugvärd eller under dugnadsuppdrag. Anmäl dig här: https://www.studieframjandet.se/norrbottens-lan/gustav-arrangemang/kalenderhandelser/2023/februari/sa-har-engagerar-du-dig-i-stf/
  • Senaste datum för anmälan: 07/02
  • Samling: Studiefrämjandets lokaler på Kyrkogatan 2, i Luleå , 17:00
  • Plats: Luleå
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: stf.sodra.norrbotten@la.stfturist.se

Typ av aktivitet: Föreläsning

• 08 Feb 2023

Såhär engagerar du dig i STF!

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 08 Feb 2023

Årsmöte