Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och kämpar nu för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Södra Halland Lokalavdelning

Lars Andersson

stfsodrahalland@stfturist.se

STF Södra Halland Lokalavdelning - Stenfalksvägen 1, 30261 Halmstad

Våra kommuner

Falkenberg, Halmstad, Hylte, Laholm

Anslut dig till vår lokalavdelning

Maila ossså får du mer information om vår verksamhet

Foto: Ingrid Lönn

Aktuellt

För att bli medlem i vår lokalavdelning krävs att du aktivt anmäler dig. Det kan du enkelt göra på vår e-postadress stfsodrahalland@stfturist.se. Det kostar inget att vara med om du redan är medlem i STF.

Är du inte medlem i STF kan du bli det genom att anmäla dig direkt till oss vilket vi uppskattar då det innebär att första årets medlemsavgift tillfaller lokalavdelningen och kan användas i vår verksamhet. Enklast ringer du vår kassör Lars Aronsson 070-0699966 eller kontaktar oss på ovanstående e-postadress.

Vi rekommenderar samåkning och att du betalar 5 kr per mil till chauffören!

Vårprogram 2020
Vårt programblad finns nu på bibliotek, turistbyråer och vandrarhem.