Föreningsträff på Ebbas Café och Catering, Lilla Böslid

STF Södra Halland

08 Dec

Torsdag 8 december kl. 18.00 – ca 20.30 Obs! NY LOKAL! Ebbas Café och Catering, Lilla Böslid Info och anmälan senast torsdag 1 december till Anita Strand 0763-75 00 25; anitastrand@outlook.com Subventionerat pris 100 kronor. Endast för medlemmar i lokalavdelningen. Samåkning från Halmstad Arena infart från Frennarpsvägen, kl. 17.15. Vägbeskrivning: Kör väg 15 från Halmstad. Efter passage av Trönninge finns en avtagsväg till höger som är skyltad L:a Böslid.
Vi fortsätter traditionen att träffas i adventstid för att umgås och äta gott. Vi låter oss väl smaka med Ebbas lilla julbord.
  • Senaste datum för anmälan: 01/12
  • Samling: Ebbas Café och Catering, Lilla Böslid , 18:00
  • Plats: Ebbas Café och Catering, Lilla Böslid
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Anita Strand 076-375 00 25

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 27 Jul - 31 Dec 2022

Info om höstens aktiviteter

Alla är varmt välkomna till våra aktiviteter! Utgångsläget är att aktiviteterna kommer att genomföras som planerat. På grund av rådande läge med coronaviruset kan dock aktiviteterna komma att ändras. Vi följer Folkhälsomyndighetens anvisningar. Var och en deltar utifrån eget ansvar. Hör gärna av dig till någon av oss i styrelsen, eller ansvarig för aktuell aktivitet, om det är något du undrar över.

• 08 Dec

Föreningsträff på Ebbas Café och Catering, Lilla Böslid

Medlem: 100 kr

• 15 Jan

Vandring i Aleskogen med omnejd

Vi börjar vandringen i Aleskogen och fortsätter sedan en bit längs Prins Bertils stig till Örnäsudden. Där gör vi ett stopp för fika. Därefter går vi tillbaks längs olika stigar till grillplatserna vid Civila flygfältet. Där kommer det att finnas möjlighet att grilla medhavd mat på varma grillar. Vandringen är cirka 6 km lång.

Söndag 15 januari kl. 10.00 – ca 13.00 Ingen anmälan. Samling: Aleskogens förskola, Alevallen, Halmstad. Parkering finns längs fotbollsplanen. Ta med en fika.

• 16 Feb

Årsmöte på Kvibille Gästgivaregård

Sedvanliga årsmötesförhandlingar. Samtliga årsmöteshandlingar kommer att finnas tillgängliga senast 7 dagar före årsmötet på vår hemsida samt i pappersformat i Studiefrämjandets lokaler på Fredsgatan 2, 2:a våning, Halmstad (Nolltrefem, f.d. Stadsbiblioteket).

Torsdag 16 februari kl. 19.00 – ca 21.00 Ingen anmälan. Samåkning från Halmstad Arena infart från Frennarpsvägen, kl. 18.15.